Posted by Unknown Categories:



Versuri Babi Minune, Denisa si Mr Juve - Hai zi-mi pe cine :

Denisa si Babi Minune ...ies din nou !
Din nou pe pozitie ..cu Mr. Juve

Denisa:
Nu stiu oare..
Ma intreb cine ..?!
M'a trimis direct la tine...

Babi :
Lumea'i mare..De ce tocmai eu ..?!
Am ajuns perechea sufletului tau ...

Babii Minunee :
Hai zi'mi pe cinee
Daca nu pe minee ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Denisa:
Hai zi'mi pe cinee ..
Daca nu pe mine ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Babii Minunee :
Hai zi'mi pe cinee
Daca nu pe minee ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Denisa:
Hai zi'mi pe cinee ..
Daca nu pe mine ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Mr. juvee :
Si mergee ..ee..ee...
Pam-pam...pam-pam ..para-pam ..

Denisa:
Nu'i iubire...La intamplare..
Si un minut ni se pare.. pare.. pare..

Babi Minune:
Fericire...Eu cautam
Pana nu te'am intalnit ..
Eu de ea n'am dat ...

Mr. Juve :
Cat de mult am hoinarit...
Prin lume..dupa tine..
Pana te'am gasit..
N'am crezut ca cineva ..
Ma va face pe mine sa iubesc asa !
Acum ca te'am gasit ...
Langa tine sunt cel mai fericit !
Sunt fericit ca te iubeeesc...si sunt iubit!
Pentru ca te iubesc..
Iti multumesc !
Si in fiecare zii .. de mii de ori
Iti spun ca : te iubesc...
Te iubesc !
De acum fara tine nu pot sa mai traiesc!
Imi place la tine t0t ...
De dragul tau eu mor ..
si te iau cu mine peste tot ..
Si daca te pierd .. sunt idiot !!

Babii Minunee :
Hai zi'mi pe cinee
Daca nu pe minee ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Denisa:
Hai zi'mi pe cinee ..
Daca nu pe mine ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Babii Minunee :
Hai zi'mi pe cinee
Daca nu pe minee ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Denisa:
Hai zi'mi pe cinee ..
Daca nu pe mine ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Mr. Juve
Si mergee... ee...ee...!!
Pam-pam ..pam. pam .. param .pam ..
Denisaa..
pam-pam ..pam. pam .. param .pam ..
Babii minunee
pam-pam ..pam. pam .. param .pam ..
Mr. Juveee
Pentru voi !

Babii Minunee :
Hai zi'mi pe cinee
Daca nu pe minee ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Denisa:
Hai zi'mi pe cinee ..
Daca nu pe mine ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Babii Minunee :
Hai zi'mi pe cinee
Daca nu pe minee ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

Denisa:
Hai zi'mi pe cinee ..
Daca nu pe mine ?!
oo0 , iubesti tu mai mult ...

No Response to "Babi Minune, Denisa si Mr Juve - Hai zi-mi pe cine VIDEO 2010"

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

Recent Posts

Recent Comments

Sponsors